EĞİRDİR'İN DOĞALGAZ HAYALİNDE TARİHİ EŞİK: ANA BORU HATTI BEYDERE'YE ULAŞTI
EĞİRDİR'İN DOĞALGAZ HAYALİNDE TARİHİ EŞİK: ANA BORU HATTI BEYDERE'YE ULAŞTI

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde uzun yıllardır beklenen doğalgaz yatırımında önemli bir aşama daha tamamlandı. İlçeye kalıcı doğalgaz altyapısının sağlanması kapsamında döşenen ana boru hattı, Beydere Köyü'ne ulaştı.
Eğirdir Belediye Başkanı Mustafa Özer, bölge için büyük önem taşıyan çalışmaları yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. Doğalgaz yatırımının hayata geçirilmesi için yürütülen süreci yakından takip ettiklerini belirten Özer, gelinen noktadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Doğalgazın Eğirdir'in geleceği açısından stratejik bir yatırım olduğunu ifade eden Başkan Özer, "Eğirdir'imizin yıllardır beklediği doğalgaz hayalini gerçeğe dönüştürmek için büyük bir kararlılıkla çalışıyoruz. Daha önce taşımalı sistem üzerinden yürütülen süreç artık çok daha güçlü bir aşamaya ulaşmış durumda. Ana boru hattının Beydere'ye ulaşması, doğalgazın Eğirdir'e kalıcı olarak kazandırılması yolunda son derece önemli bir adımdır. Bu yatırım sadece bugünü değil, ilçemizin geleceğini de şekillendirecek stratejik bir yatırımdır" dedi.
Çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda sürdüğünü belirten Özer, doğalgazın ilçe merkezi ve diğer yerleşim alanlarına ulaştırılması için kurumlar arası koordinasyonun devam ettiğini söyledi.
Vatandaşların daha temiz, ekonomik ve konforlu bir enerji kaynağına kavuşacağını vurgulayan Özer, "Eğirdir'imizin hak ettiği hizmetleri alması için gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Doğalgaz konusunda verilen sözlerin somut sonuçlarını artık sahada görüyoruz. Ana boru hattının Beydere'ye ulaşmasıyla birlikte ilçemizin geleceği adına çok önemli bir eşiği daha geride bırakmış bulunuyoruz. Eğirdir'imize hayırlı olsun" diye konuştu.
İlçede memnuniyetle karşılanan gelişmenin, doğalgazın Eğirdir'e ulaştırılması yönündeki çalışmaların hız kazanmasına katkı sağlaması bekleniyor.













