ISPARTA'DAKİ DEV ULAŞIM PROJELERİ MASAYA YATIRILDI

ISPARTA'DAKİ DEV ULAŞIM PROJELERİ MASAYA YATIRILDI

Gündem Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 11:42:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

Isparta AK Parti Milletvekili Osman Zabun, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile bir araya gelerek Isparta'da yapımı ve çalışmaları devam eden önemli ulaşım projelerini değerlendirdiklerini açıkladı.

Zabun, Eğirdir Ses'e yaptığı açıklamada, Isparta'nın ulaşım altyapısını güçlendirecek projelerle ilgili kapsamlı bir görüşme gerçekleştirdiklerini belirterek, "Sayın Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu ile Isparta'mızda inşaat ve çalışmaları devam eden Isparta-Burdur Dostluk Yolu, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu'nun Kargı Tüneli'ne kadar olan bölümü ve Isparta-Konya Yolu'nun Gelendost bölgesindeki çalışmalarına ilişkin ilerleme durumlarını değerlendirdik" dedi.

Görüşmede, Isparta-Antalya Dereboğazı Yolu'nun kalan kısmının ihale sürecinin de ele alındığını ifade eden Zabun, projenin tamamlanmasının bölge ulaşımı açısından büyük önem taşıdığını kaydetti.

Milletvekili Zabun, "Görüşmemize eşlik ederek destek veren Burdur Milletvekilimiz Sayın Mustafa Oğuz'a ve sürece dair olumlu yaklaşım ortaya koyan Sayın Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu'na teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Isparta'da devam eden karayolu yatırımlarının tamamlanmasıyla birlikte ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale gelmesi hedefleniyor. (DHA)

Haber: Kemal ERBEN / Eğirdir

#
Ek Fotoğraflar
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.